سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

USB 3.2 به همراه ویژگی هایش معرفی شد

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

مدتی پیش این صحبت بر سر زبان ها بود که قرار است نسخه جدید USB معرفی شود، امروز این اتفاق افتاد و USB 3.2 رسما معرفی شد. برای این که مسئله را آسان کنیم، سرعت انتقال در این نسخه نیز مجددا دو برابر شده است.

USB 3.0 قادر به انتقال داده ها با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه بود، و USB 3.1 Gen2 قادر به انتقال داده ها با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه بود. USB 3.2 این مقدار را دو برابر کرده و به 20 گیگابیت بر ثانیه یا به عبارتی 2500 مگابایت بر ثانیه رسانده است. تفاوت این نسخه با قبلی اینجاست که تبادل اطلاعات از دو مسیر انجام می شود و همین امر باعث شده که سرعت انتقال نسبت به USB 3.1 Gen2 دو برابر شود. در ادامه می توانید تفاوت سرعت نسخه های گوناگون USB را مشاهده نمایید.


منبع: guru3d.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
محمد طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی