سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

World of Warcraft در بازی و فیلم به روایت اسکرین شات

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۵۹ ب.ظ

وب‌سایت «کوتاکو» (Kotaku) به نقل از یکی از بازیکنان بازی دنیای وارکرافت (World of Warcraft) به نام aerial51zd تصاویری را منتشر کرده که در آن مکان های بازی دنیای وارکرفت در بازی و فیلم با هم مقایسه شده‌اند.

وارکرافت (Warcraft) فیلمی حماسی فانتزی آمریکایی به کارگردانی دانکن جونز و نویسندگی جونز، چارلز لیویت و کریس متزن است که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی وارکرفت ساخته شده است و داستانش در دنیای آزروت اتفاق می‌افتد. از بازیگران فیلم می‌توان بهتراویس فیمل، پائولا پاتون، بن فاستر، دومینیک کوپر، توبی کبل، رابرت کازینسکی و اشاره کرد. وارکرفت از سال 2010 قرار بود که بر روی پرده های سینما برود اما روند تولید آن با مشکلاتی مواجه شد و سرانجام پس از 9 سال پیش تولید در تاریخ 10 ژوئن 2016 در ایالات متحده به روی پرده سینماها رفت. آهنگازی فیلم هم توسط آهنگساز مطرح ایرانی رامین جوادی انجام شده است.

 داستان فیلم درباره گولدان،جادوگر بزرگ اورک ها است، که با استفاده از فل(جادوی سیاه و شیطانی) دروازه ی بزرگی را از درانور(اوتلند) به آزروث باز می کند و اورک ها را برای گرفتن آزروث مجبور به جنگ با انسان ها می کند. باعث خوشحالی کاربران است که استودیوی فیلمسازی در طراحی مکان های فیلم به بازی وفادار مانده است و شما می توانید به راحتی شباهت های میان لوکیشن های بازی و فیلم را ببینید. شایعاتی درباره تولید قسمت های بعدی این مجموعه نیز به گوش میرسد اما هنوز چیزی به تایید کارگردان و تهیه کننده فیلم نرسیده است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۴
سینا مسافر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی