سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

معرفی بازی: Fallout 4

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ب.ظ

بازی Fallout 4 را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سال دانست. این عنوان که در E3 2015 معرفی شد، علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. برای بازی کردن این بازی باید زمان زیادی را داشته باشید. پس اگر نمی‌توانید زمان کافی به این بازی اختصاص دهید، به سمت آن نروید. همین موضوع هم  باعث شده که این عنوان را در تعطیلات عید سال جدید به شما معرفی کنیم.

بازی Fallout 4 یک عنوان نقش آفرینی با دنیایی بسیار بزرگ است. آزادی عمل زیادی برای ارتقای قدرت‌های شخصیت اصلی بازی خواهید داشت و با آیتم‌های متعددی برای از بین بردن دشمنان مواجه می‌شوید. به هر قسمتی از بازی که می‌روید با ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف مواجه خواهید شد. همین موضوع باعث شده که کوچک‌ترین مراحل بازی هم چند ساعتی طول بکشد. از ویژگی‌های جالب توجه Fallout 4 اتفاقاتی است که در جریان بازی رخ می‌دهند و روی روند داستانی تاثیر می‌گذارند. پس به کارهایی که در بازی انجام می‌دهید، توجه داشته باشید.

استودیوی بازی‌سازی Bethesda با ساخت این بازی نشان داد که همچنان فرمول ساخت یک بازی نقش آفرینی موفق را بلد است و می‌تواند عنوانی تولید کند که ماه‌ها بازی‌کننده‌ها را درگیر خودش می‌کند. این بازی را می‌توانید روی کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ تجربه کنید.

نام بازی: Fallout 4

سبک: نقش‌آفرینی اکشن

سازنده: Bethesda Game Studios

ناشر: Bethesda Softworks

پتلفرم:‌ Xbox One، PlayStation 4،PC

‌‌‌‌‌‌

Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۴
سینا مسافر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی