سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

سیستم مورد نیاز برای Autodesk 3ds Max 2018

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 7 SP1 , Windows 8.1 , Windows 10 (64Bit Only)
Processor: 64bit Intel® or AMD® multi-core processor
The Arnold renderer requires that the processor supports SSE4.1
Memory: 4 GB Ram

Storage: 6GB
سیستم پیشنهادی :
OS: Windows 7 SP1 , Windows 8.1 , Windows 10 (64Bit Only)
Processor: 64bit Intel® or AMD® multi-core processor
The Arnold renderer requires that the processor supports SSE4.1
Memory: 8GB Ram
Storage: 6GB

دانلود در ادامه مطلب

 

دانلود از soft98.ir


دانلود پارت 1 با لینک مستقیم و حجم 1 گیگابایت
دانلود پارت 2 با لینک مستقیم و حجم 1 گیگابایت
دانلود پارت 3 با لینک مستقیم و حجم 1 گیگابایت
دانلود پارت 4 با لینک مستقیم و حجم 54 مگابایت

آموزش نصب

برای دریافت گواهینامه های ایزو مخصوص مهندسین معمار از سایت اخذ ایزو دیدن فرمایید.

نظرات  (۶۹)

سلام 

لپ تاپ من 
core i5
ram:4
120 ssd
hard 500
.......
Dell latitude E 6510 

کدام نسخه تری دی مکس مناسبتره برام ؟
من رندر گیری نیاز ندارم 

با سلام من ideapad130-15ASTدارم

Cpu :AMD A4-9125 2.3 G

 Ram:8 G  با 7.7 رام خالی

Graphics :AMD Radeon R3

 

من کار طراحی داخلی مثلا طراحی کابینت آشپزخونه و غیره کار میکنم سیستم قبلیم سوخته و با اون 2020 رو کار میکردم اما فعلا این رو دارم و پروژه هم دارم من با این لپ تاپ با این مشخصات چه نسخه ای رو میتونم نصب کنم و آیا اون نسخه نتیجه خوبی خواهد داشت؟

من یک کامپیوتر رم ۱ و گرافیک نمیدانم چند باز میکنه؟

۰۸ مهر ۹۹ ، ۰۲:۲۶ Mohammad Farshadian

سلام امیدوارم عالی باشید

می توانید از طریق لینکی که قرار می دهم ببینید که چه لپ تاپی مناسب رشته معماری است و به راحتی انتخاب خود را برایخرید آن انجام دهید.

لپ تاپ مناسب برای 3d max 2019

 

سلام وقتی میخوام مکسو نصب کنم موقع اینستال با این اررور مواجه میشم

disk space 76 mb require

در حالی که 25 گیگ خالی دارم لطفا راهنمایی کنید

با سلام. برای نرم افزار های 3DMax و کارهای فوتوشاپ و الاستریتور میخواهم لپ تاپ خریداری کنم. 

می خواستم راهنمایی کنید که حداقل مشخصاتی که سیستم باید داشته باشد، چیست؟ 

با سلام به نظرتون این سیستم در چه حدی برای کار های گرافیکی مناسبه ?. 3dmax / after ...

 

دوتا cpu e5 با speed 2.90

رمش 32 ddr3

gtx 1080 ti 11g asus

سلام وققتون بخیر

با این مشخصات میشه مکس 2020 کار کنم و رندر خوبی داشته داشم؟

رم 16  گرافیک 1080. 6gig سیپیو5i. 7700.  
ssd 240Gm

و اگر گرافیک 1070 باشه چی؟

۲۹ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۲۱ نوید پورجوان

سلام خسته نباشید با ۲۰ میلیون چه سیستمی میشه جمع کرد که ۳d max و سایر برنامه های گرافیکی رو باز کنه

با سلام و خسته نباشید .

بنده یه لپ تاپ گرفتم میخوام بدونم این لپ تاپ برای کار های گرافیکی مثل فتوشاپ و همین تری دی مکس مناسب هست یا نه؟!👇

💎 Lap top:👇👇
 Ideapad 130 -15AST- Z

 

💎CPU:👇👇
AMD A6-9225 2C / 2T

 

💎CPU SPPED👇👇
2.6 GH UP TO 2.8 GH

 

💎RAM: 👇👇
8GB

 

💎 GRAPHIC:👇👇

 ( AMD Radeon 530 2GB GDDR5 ( 2 GB

 

💎CACH👇👇
1MG

 

💎MEMORY👇👇
1TB

سلام

با شکر از پاسخگویی عالی شما

من می خوام یه لپ تاپ ایسوس با نام و مشخصات زیر تهیه کنم. به نظرتون برای کارهای گرافیکی مثل 3DMAX, AFTER EFFECT  و بازیهای سنگین مثل PES پاسخگو هستش؟

ASUS K570UD intel I7 8550u 

12g ram ddr4

8m cache

GeForce GTX 1050- 4GB

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. چون خیلی گیج شدم

پاسخ:
با سلام و احترام، سیستم شما حداقل های لازم جهت اجرای نرم افزارهای ذکر شده رو داره، برای بازی PES اگر نسخه 2020 باشه احتمال داره نیاز باشه روی حداقل تنظیمات بازی رو اجرا کنید.

سلام ممنون که وقت میذارید برای پاسخ به سوالات

میخاستم یه سیستم تهیه کنم برای کارهای معماری.. مکسو رندرو لومیون و .... cpu هم cor i 9 باشه مادربورد هم z390 . ولی بقیه قطعات رو پایین بردارم تا هزینه زیاد نشه.. به نظر شما سیستم رو چجوری ببندم که بالاترین عملکرد رو داشته باشه؟

کل بودجه حدود 20 تومن هست

پاسخ:
با سلام و احترام، خیلی ممنونم که با ما در ارتباط هستید. به هیچ وجه برای این سیستم مادربورد z390 توصیه نمیشه. می تونید با واتس اپ با من در تماس باشید تا مشخصات پیشنهادی رو اونجا برای شما ارسال کنم.

سلام خسته نباشید 

سیسیتم من cpu:i5  نسل هشتم

ram:8

grafic:2

چه نسخه ای از تری دی مکس می تونم نصب کنم ؟

پاسخ:
سلام و احترام، متاسفانه اطلاعات فراهم شده کافی نیست، نسل پردازنده و پردازنده گرافیکی شما خیلی مهم هستند. به طور کلی اگر i5 سری 3000 اینتل یا بالاتر دارید و کارت گرافیک شما GTX750 یا بالاتر هست مشکلی نیست. در غیر اینصورت بهتره نسخه های پایین تر رو نصب کنید.
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۲۹ مبینا تارتار

مطالب بسیار کاربردی هستند ممنونم 

پاسخ:
خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفته، امیدوارم بتونم مطالب بهتری در آینده برای خوانندگان محترم فراهم کنم.

سلام سیستم من hp 

12gig ram

corei7

6gigگرافیک شیر.ینی 2gig دیدیکت چی فورس

چه مدل ورژن برنامه 3dmax یا اتوکد رو میتونم نصب کنم . ممنونم

پاسخ:
اطلاعاتی که شما در اختیار بنده قرار دادید، خیلی کلی هست، نسل پردازنده و اینکه از سری u هست یا q و همینطور اطلاعات دقیق تر کارت گرافیک خیلی تعیین کننده هست. به طور کلی نرم افزار 3ds max 2018 رو با توجه به مشخصات اعلامی شما توصیه می کنم.

سلام یک لپ تاپ دارم با مشخصات زیر 

 

intel corei5 2410 TM

vga geeforce 525 

ram 8 gb DDr3

ُُِSSD 250gb 

 

 میخاستم تری دی مکس 2016 نصب کنم،آبا این ورژن مناسب سیستم هست 

و از همه مهمتر اینکه میتونم رندر بگیرم باهاش یا خیر?>?

پاسخ:
با سلام و احترام، پردازنده شما قدرت پردازش بالایی نداره، شما می تونید مکس 2016 رو نصب کنید و رندر هم بگیرید، اما پردازنده شما زمان بیشتری برای رندرگیری نیاز خواهد داشت.

با سلام من لپ تاپ ASUS  n551zu دارم با مشخصات

AMD FX 7600P RadeonR7, 12compute4c+8G  2.70GHz

RAM:12GB

ویندوز 8.1  64bit

تری دی مکس ۲۰۱۶ و۲۰۱۸نصب کردم آبجکت اضافه می کنم یا رندر می گیرم هنگ می کنه لطفا راهنمایی کنید

 

پاسخ:
با سلام و احترام. اول از همه مطمئن بشید تمام درایور های سیستم به روز هستند. مطمئن بشید دمای پردازنده شما خیلی بالا نرفته باشه، از تنظیمات performance گزینه های گرافیکی رو غیر فعال کنید.

سلام این سیستم برای 3dmax مناسب هست؟

cpu:i7    7500 2.9gh

ram 12g

render:amd r7 m440

پاسخ:
با سلام، بله، در نمایش نما های سه بعدی با آبجکت های زیاد احتمالا با کندی مواجه بشید.

باسلام 

میخواهم لپ تاپ بگیرم برای معماری که لومیون 9 و رویت 2019 رو بشه راحت باهاش کار کرد با این اطلاعات میشه کار کرد:

core i7       8550U           تا 2.0GHz                 حافظه 8 cache

ram 16               مدل پردازنده گرافیکی Geforce GTX1050              حافظه گرافیکی 4 

پاسخ:
با سلام، می تونید کار کنید، اما این گرافیک بسیار ضعیف هست. این گرافیک حداقل مورد نیاز برای نرم افزار 3ds max هست. لومیون رو یک بازی کامپیوتری سنگین در نظر بگیرید. پردازنده و کارت گرافیک قوی لازم هست. برای لومیون پایین تر از 1060 تهیه نکنید اگر می خواهید راحت کار کنید.

سلام با این سیستم میاد؟ و اینکه با این سیستم تا چه حدی میتونم از برنامه استفاده کنم؟

cpu i5 2400 2.19 gh

ram 8 gig ddr3

amd radeon hd 6450 2 gig up to 6 gig

 

پاسخ:
با سلام، کارت گرافیک ضعیف هست و ممکنه در نمای سه بعدی کندی حس کنید. از منوی performance تنظیمات گرافیکی رو غیر فعال کنید و اگر کافی نبود، کارت گرافیک خودتن رو ارتقا بدید.

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم با سیستم:

Cpu: intel core i7

Ram:8 1600

Vga:1g_128bit ddr5_up to 5g

میشه کار کرد؟

و اگه رم 12 باشه چطور؟؟؟

ممنون

پاسخ:
با سلام، اگر پردازنده شما از نسل 3000 یا 4000 باشه مناسبه، رم کافیه، کارت گرافیک شما ضعیف هست، حداقل کارت گرافیک پیشنهادی gtx1050 و اگر می تونستید بیشتر هزینه کنید، gtx 1650 super هست.

سلام وقت بخیر.

من می خواستم لبتاب بخرم. لبتابی که برای رندر گیری مناسب باشه و تا 2_3 سال آینده قابل استفاده باشه در حال حاضر چه مدل و برندی را معرفی میکنید؟

پاسخ:
سلام، این مدل به عنوان نمونه هست: 

Legion Y545

لپ تاپ از برند ایسوس و لنوو با مشخصات سخت افزاری مشابه یا بالاتر، از لپ تاپ ذکر شده مناسب خواهد بود.
cpu: i7 9750H
ram: 16GB DDR4
VGA: Nvidia 1660Ti
۱۲ آذر ۹۸ ، ۰۱:۱۱ حامد کارخانه

سلام ببخشید با سیستم بنده تری دی مکس جواب میده یا خیر لطفا جواب بدید مرسی

Asus k550ik

Cpu amd fx9830p 

Ram 16 

Gerapich 4 up to 8

Hard 1tr +128gig ssd

پاسخ:
با سلام، بله. پردازنده شما تو قطعاتی که فرمودید ضعیف تر هست با این حال می تونید اجرا کنید.
۱۲ آذر ۹۸ ، ۰۱:۰۷ حامد کارخانه

سلام ببخشید من یه سیستم خریدم

Asus k550ik 

Gerapich 4 up to 8

Cpu amd fx9830

Ram 16

Hard 1tr+128g ssd

۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۱ مرضیه صابری

سلام خسته نباشید من با تری دی مکس انیمیشن سازی انجام بدم و کتاب آموزشی نسخه 2018رو خریدم داخل کتاب حداقل سیستم مورد نیاز رو گفته مثل همینیه که شما پیشنهاد کردین اما من میخام انیمیشن رندر بگیرم بعد مشکلی پیش نمیاد ؟ و اگه زحمتی نیست یه سیستم عامل قوی تر معرفی کنید

پاسخ:
با سلام، در انیمیشن سازی فایل نهایی شما باید رندر بشه، بنابراین هر چه سیستم شما قدرتمند تر باشه، فرایند رندرگیری سریع تر به پایان میرسه. بنابراین شما برای کارتون مشکلی نخواهید داشت، اگر سیستم بهتری داشته باشید رندرگیری سریع تر تمام خواهد شد.

Cpu intel core i5 3317 1.7 gh

Ram 4

روی لپ تاپ با این مشخصات مکس نصب میشه؟ 

پاسخ:
سلام دوست عزیز، بله نصب میشه ولی کارایی ضعیف خواهد بود. بهتره از نسخه های پایین تر استفاده بشه.

سلام روی سیستم cpu i5 و   ram 4 و 500 GB اجرا می شود

 

پاسخ:
با سلام، بله اجرا میشه.

باسلام.

میخوام یک لپ تاپ بخرم اما هزینه زیادی نمیخوام بکنم

این مشخصات خوبه؟

i5 8250u

ram 8

hdd 1t

mx110 2gb

پاسخ:
با سلام، برای 3ds max 2018  خوبه. برای نسخه های بالاتر، باید پردازنده و گرافیک کمی قوی تر باشن.

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم روی این سیستم به طور حرفه ای اجرا میشه یا نه اگه نمیشه باید چیرو ارتقا بدم؟

  processor∶AMD Athlom(tm) ll x3 processor 3.00 GHz

Ram=8

Dispay adapters=AMD Redeon HD 7700 series

به جز هارد اصلی که ۵۰۰ هست یه هارد sst 118 هم دارم 

ممنون

پاسخ:
سلام، اول تست کنید روی سیستمتون. اگر پاسخگو نبود، باید پلتفرم ارتقائ بدید. یعنی پردازنده، مادربرد و رم. اگر تصمیم به خرید گرفتید از پردازنده های رایزن سری 2000 و 3000 استفاده کنید، و 16 گیگابایت رم. کارت گرافیک هم gtx 1660 به بالا.

سلام من با این سیستم در چه حد میتونم اجرا کنم خواهشا سریع جواب بدین ممنون و اینکه lumion9 رو هم میشه اجرا کرد یا نه و در کل برای مهندسی خوبه یا خیر 

Cpu : intel  i7-8750H

Gpu : NVIDIA GTX 1050 TI

RAM :12GB

HDD : 1TB

SSD : 250 GBW

WIN : 10     64Bit

 

 

پاسخ:
با سلام، برای کار با نرم افزارهای 3d خوبه، در مورد لومیون در پردازش نماهای گرافیکی کند شدن رو تجربه خواهید کرد. لومیون محیط گرافیکی مثل بازی ها داره. گرافیک قوی تر توصیه میشه.

سلام وقت بخیر

با این مشخصات از لب تاپ کدام نسخه از 3dsmax می تونم نصب کنم و برای رندر گیری مناسب هست؟

Cpu: cori5 -2430m. 2.4ghz

ram:4 gb

Hdd:750 gb

System ttpe: 64 bit

Win 7

باتشکروسپاس

پاسخ:
با سلام، همین نسخه رو هم می تونید نصب کنید، اما برای عملکرد بهتر نسخه های پایین تر مثل 2016 رو نصب کنید.
سلام. روزتون بخیر. ممنون می شم در مورد نصب ورژن سازگار تری دی مکس با سیستم من نظر بدید .
Cpu: Core i7 -4720HQ up to 3.6GHz
Memory: 8 GB
Hdd: 240 ssd+ 1tb
GeForce GTX 950M
پاسخ:
با سلام و احترام. همین نسخه 3ds max 2018 مناسب هست. برای نسخه های بالاتر بهتره کارت گرافیک قوی تری داشته باشید.

سلام 

Gtx 660 2g 192 بیت جواب میده

پاسخ:
با سلام، برای 3DS MAX 2018 حداقل لازم رو داره، ولی برای نسخه های بالاتر توصیه میشه حداقل GTX1050Ti داشته باشید.

سلام خسته نباشید.

سیستم cpu core i5 3470 و

Gtx 660  2g 192 bit zotak

خوب جواب میده

پاسخ:
با سلام، بله خوب جواب میده، البته باید سیستم شما حداقل 4 گیگابایت رم داشته باشه.

سلام خسته نباشید

میشه لطفا درمورد این سیستم هم نظر بدین

میخوام به صورت حرفه ای رندرگیری کنم

Cpu i7 7700k

Ram 16G  3000buss

Mainbord asus z270A

H.D.D 2T

S.S.D 128G 

V.G.A asus 1050ti

Power 700 green

فقط تو گرافیک موندم که چه مدلی بندازم،اگه میشه راهنمایی کنید ممنون

پاسخ:
با سلام، از Nvidia 1660Ti به بالا، کارت RTX2060 هم گزینه خوبیه. اگر از این بیشتر خواستید هزینه کنید توصیه می کنم اول پردازنده رو ارتقا بدید، چون به طور کلی بیشتر در رندرگیری کمکتون خواهد کرد.

سلام 

آیا میتونم روی سیستمم با این مشخصات 3dmax نصب کنم؟

CPU: AMD A6 5350M 2.9Ghz , ram4GB اگر میشه کدوم نسخه؟

یه سوال هم در مورد نرم افزارای پارت بندی شده ؟ برای کارای ابتدایی و اهداف آموزشی لازمه که همه پارتها دانلود و جداگونه نصب شه؟

پاسخ:
با سلام
توصیه میشه نسخه 2015 نرم افزار 3ds max رو نصب کنید. در مورد سوال آخر، من اینطور متوجه میشم که نرم افزاری که از اینترنت به صورت فایل فشرده در پارت های متعدد دانلود کردید، در این صورت باید فایل های فشرده استخراج بشوند و بعد نرم افزار نصب بشه. بنابراین بله همه پارت های یک نرم افزار رو باید دانلود کنید و سپس نصب کنید.

سلام. میشه راهنماییم کنین. آیا با لپتاپ  hp probook 4530   cori5

میتونم تری دی مکس نصب کنم؟ اگه میشه چه ورژنی؟ اگه نمیشه نرم افزار مشابه دیگه ای هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنین.

ram 4.00

 

پاسخ:
با سلام، بله می تونید. توصیه میشود نسخه 2015 رو نصب کنید.

درود بر شما

لطفا سیستم من رو هم بگین تا چه حدی میتونم با نرم افزارهای مکس و فوتوشاپ و کورل کار کنم

سپاس از شما 

DELL INSPIRON

Intel core i5 2450M @ 2.5GHz

DDR3   4G

GeForce GT 525M

 

 

 

 

پاسخ:
با سلام
برای 3ds max ترجیحا نسخه 2016، photoshop و corel هم نسخه حداکثر 2017 ، امکان نصب نسخه های جدید تر فتوشاپ و کورل رو دارید اما سرعت اجرا و کار کردن کندتر خواهد بود.

سلام

به نظر شما با این سیستم از چه ورژنی از تری دی مکس میتونم به صورت حرفه ای استفاده کنم و رندرهای عالی بگیرم؟

MotherBord : x470 Aoras ultra Gaming

CPU : 2700X Ryzen 7

RAM : 16G 3000 D60 Adata

HDD : m2 256G + 2Tb WD Blue

VGA : 1070 O8G 256Bit

Power : Green Gold 700 HP

Case : Green Pars Evo

پاسخ:
با سلام
سیستم شما به روز است، می توانید از آخرین نسخه از نرم افزار 3ds max استفاده کنید.

با سلام

برای اجرای روون و کار کردن حرفه ای با نرم افزار مکس سیستم زیر مناسبه؟

Cpu: intel core i7 4910MQ 8M cache

Ram: 8G DDR3

Gpu: Nvidia Quadro K4100m 4G

با تشکر

 

 

سلام

برای این سیستم چه ورژنی از نرم افزار تری دی مکس جواب میده؟

  145 CPU AMD sempron

Ram 2 G

VGA on-ATI Radeon 3000

HDD 500

پاسخ:
با سلام، نسخه 2010 رو نصب کنید.

سیستم cori7 4810mq

با دو گرافیک nvidia quardo k2100m ,

intel (R) hd 4600 

و رم: ۸ گیگ

هارد: ۱ترا

کش: ۶ گیگ

تا چه حد میتونه کارم تو رندرگیری و تریدی راه بندازه ؟ آخرین ورژنی که به راحتی جواب میده کدام هم تریدی هم vray؟

سپاس

 

 

پاسخ:
با سلام، 3ds max نسخه 2016 یا 2017 برای سیستم شما مناسب تر هست.

 سیستم intel cori7 4810mq

رم : ۸ گیگ

کش: ۶ گیگ

هارد: ۱ ترا

گرافیک: nvidia quardo k2100m 2GB

آیا مناسب رندرگیری در 3dmax 2020 و اخرین ورژن v_ray  هست؟ و کدوم ورژن 3d و vray بهتر جواب میده؟

در صورت جوابگو نبودن با ارتقاسیستم میتوان بصورت حرفه ای کار انجام داد و کدام قطعات باید ارتقا پیدا کننددو چه میزان؟

سپاس

پاسخ:
با سلام،
تنها میتونید رم رو ارتقاء بدبد. پردازنده مناسبه، اما کارت گرافیک ضعیفه. توصیه می کنم نرم افزار رو ابتدا با شرایط فعلی سیستم خودتون  تست کنید، اگر جواب کار شما رو نمیداد باید لپ تاپ رو به طور کل عوض کنید و ارتقاء رم به تنهایی کافی نخواهد بود.

سلام

لطفا بفرمایید اگر بخواهم از پردازنده مرکزی اینتل سری coffee lake مدل core i7-8700 برای سیستمم استفاده کنم،چه قطعاتی را (کارت گرافیک،رم،....) میتوانم همراه با آن استفاده کنم که نتیجه خیلی بهتری برای کار با تری دی مکس و رندر نهایی آن بگیرم؟

پاسخ:
با سلام
اگر تصمیم شما استفاده از کارت گرافیک برای فرایند رندر گیری است، از کارت Nvidia 1660 می توانید شروع کنید تا Nvidia RTX 2080، بسته به میزان هزینه ای که در نظر دارید. هر چه کارت گرافیک قدرتمندتر باشد به طبع رندرگیری سریعتری خواهید داشت. توصیه من استفاده از کارت گرافیک انویدیا و نصب درایور studio است. برای رم، 16 گیگابایت با فرکانس 2666MHz مناسب است. با توجه به پردازنده و اختلاف زیاد قیمت،  فرکانس بالاتر توصیه نمی شود.

سلام

سیستمم لپ تاپ hp zbook15 g2

Cori7 4810mq

رم 8g

هارد 1t

حافظه کش: 6g

گرافیک: nvidia qoardo k2100m 2G gddr5

آیا برای کار حرفه ای 3d و رندرگیری و کرونا و ویری مناسبه؟  و میتونم 3d  و v_ray آخرین ورژن ۲۰۲۰ نصب کنم ؟

سپاس

 

پاسخ:
با سلام
می تونید نسخه 2020 رو نصب کنید، اما برای کار حرفه ای حداقل 16 گیگابایت رم باید داشته باشید. ضمن اینکه کارت گرافیک خیلی قوی نیست و نمیشه برای رندرگیری حرفه ای ازش استفاده کرد، اگر نمای سه بعدی با المنت های زیاد داشته باشید ممکنه جتی نمایش نمای سه بعدی کند هم باشه.  (کارت گرافیک k2100 برای نسخه 2016 نرم افزار تری دی مکس گواهینامه دریافت کرده.)

با سلام و خسته نباشید خدمت شما.

سیستمی که میخوام تهیه کنم با این مشخصات هست:

کارت گرافیک ۱ گیگ

cpu i5

رم 8 گیگ

هارد ۱۲۸ گیگ + هارد ۵۰۰ گیگ

به نظر شما این سیستم جوابگوی تری دی مکس ۲۰۱۶ هست؟و میشه با اون رندر نهایی خیلی خوب گرفت؟

پاسخ:
با سلام، مشخصاتی که فراهم کردید خیلی کلی هست، اما میشه با اطمینان گفت جواب میده، سیستم هایی بودند که پردازنده دو هسته ای مثل Intel E5700 داشتند و بنده مورد آزمون قرار دادم و جواب دادن، بنابراین شما هم نباید مشکلی داشته باشین. رم هم مناسبه.

سلام من میخوام 3dmax + Vray و یاد بگیرم. مشخصات لپ تاپم ایجوریه

به نظر شما لپ تاپم و عوض کنم؟

پردازنده مرکزی:Intel Core i5 4200U 1.70GHz up to 2.70 GHz

حافظه RAM:ظرفیت: 4 گیگابایت - نوع: DDR3

حافظه داخلی:ظرفیت: یک ترابایت - نوع: هارد دیسک - مشخصات: 5400RPM

پردازنده گرافیکی:NVIDIA GeForce GT 820M 2GB

 

پاسخ:
سلام، سیستم شما حداقل های لازم رو داره، فعلا برای یادگیری خوبه اما اگر کار جدی تر شد حتما باید ارتقا بدید. جهت اطلاع بیشتر: سیستم مورد نیاز Vray Next 4.2 ، مشخصات دقیق پردازنده شما.
سلام میشه با این سیستم با برنامه تری دی مکس انیمیشن با کیفیت خوب ساخت
i5 2.8
8 g ram
دو گیگ هم گرافیک
پاسخ:
سلام دوست عزیز، مشخصاتی که فراهم کردید خیلی کلی هست ولی اگر کار شما به صورت حرفه ای هست باید حافظه (رم) بیشتر و یک کارت گرافیک پرقدرت با حافظه گرافیکی بالاتر داشته باشید.

سلام خسته نباشید.

من می خواهم از 3d max برای خروجی گرفتن برای unity5 استفاده کنم لپ تابم مشخصات زیر رو داره بنظرتون میشه؟

ویندوز 10

گرافیک 2

رم 8 

Intel core i5

اگه با این مشخصات میشه بنظرتون تری دی مکس چند را بگیرم؟ 2020 میشه؟

میتونید بگید چقدر حافظه رو اشقال میکنه؟

ممنون.                                                                                                                                                                                          

پاسخ:
با سلام، دوست عزیز من، نرم افزار 3ds max نسخه 2020 به نسبت نسخه های قبلی سنگن تر شده، پردازنده و رم شما به طور کلی خوب هست، اما در مورد گرافیک شما، باید بدونید که پردازنده گرافیکی در تعیین قدرت کارت گرافیک در درجه اول هست و خیلی اهمیت داره، شما فقط میزان رم گرافیک رو مشخص کردید(مثلا کارت 5450 از ای ام دی و کارت جی تی ایکس 760 از انویدیا هر دو دو گیگابایت رم دارند اما 760 بسیار قوی تر هست). به احتمال زیاد می تونید نسخه 2020 رو اجرا کنید ولی بازم توصیه می کنم از نسخه پایین تر مثل 2018 استفاده کنید.

سلام وقتتون بخیر.

ببخشید من دوتا سوال داشتم.

من کامپیوترم رم ۴ و گرافیک۱ و سی پی یو 3GHZ  است.

۱.برای کار با تری دی مکس به نظر شما از چه ورژنی میتونم استفاده کنم؟ (نسخه های پایینتر تری دی مکس تفاوت زیادی با نسخه ی جدید دارند؟)و اینم بگم که کامپیوترم ۳۲ بیتی است .

۲. برای استفاده از اتوکد ۲۰۱۹ ، تری دی مکس ۲۰۱۸  میتونم کامپیوترمو ارتقا بدم؟ چه مواردی رو باید ارتقا داد؟

ممنونم از شما

پاسخ:
با سلام و احترام، مشخصاتی که ارائه دادید خیلی کلی هست، توصیه می کنم از نرم افزار cpu-z برای پیدا کردن مدل دقیق پردازنده، و gpu-z برای پیدا کردن مدل دقیق کارت گرافیک خودتون استفاده کنید، که در این صورت بنده هم می تونم بهتر راهنمایی کنم. مورد بعدی این هست که به نظرم پیش از هر اقدامی، سیتم عامل ۶۴ بیتی نصب کنید، چراکه با سیستم عامل ۳۲ بیتی شما نمیتونید از ۴گیگابایت رم سیستم به طور کامل استفاده کنید. مورد بعدی وسعت استفاده شما از نرم افزار هست که تعیین می کنه به چه سیستمی نیاز دارید، اگر کاربری معمولی یا آموزشی هست نباید با نصب نسخه ۲۰۱۸ مشکلی ایجاد بشه، هر چه نسخه جدیدتر نصب کنید نرم افزار سنگین تر و کندتر به نظر میرسه. به طور کلی با این مشخصات فکر می کنن نسخه ۲۰۱۵ بهتر باشه. اگر تصمیم به ارتقاء دارید، ارتقاء شما ارتقاء پلتفرم خواهد بود و شما باید سه قطعه پردازنده، مادربورد و رم رو تعویض کنید، در مورد مشاوره برای خرید سیستم از طریق ایمیل یا تلگرام می تونید با بنده در تماس باشید. 
ببخشید آیا با این لپ تاپ میشه تری دی رو حرفه ای کار کرد؟
ddr4 RAM: 4GB
پردازنده مرکزی: 6006U Intel core i3
پردازنده گرافیکی: AMD RADEON R5
ظرفیت پردازنده گرافیکی: 2GB
حافظه کش: 3MB
فرکانس پردازنده: 2.0 تا 2.2 گیگاهرتز
***با تشکر***
پاسخ:
با سلام، میشه با 3d max کار کرد، اما نه به صورت حرفه ای. برای کار روی پروژه های بزرگ نیاز به سیستم بسیار قوی تری هست.
با سلام و عرض احترام
آیا لپ تاپی با مشخصات زیر توان اجرای 3D max 2018 را دارد؟
رم: 8GB ddr4
پردازنده مرکزی:  AMD A4-9125
پردازنده گرافیکی: AMD RADEON R3
 ظرفیت حافظه پردازنده گرافیکی: 512 MB
حافظه کش: 2MB
فرکانس پردازنده: ۲/۶ گیگاهرتز
محدوده سرعت پردازنده: ۲/۵ تا ۲/۸ گیگاهرتز
****با تشکر****

پاسخ:
با سلام، بله اجرا می شود، اما توصیه می کنیم از نسخه های پایین تر نرم افزار 3ds max (در صورت امکان)، استفاده نمایید.
با عرض سلام و ادب.

من مشخصات سیستمم رو می‌نویسم، بی‌زحمت شما بررسی بفرمایید که آیا میتونم ورژن‌های جدید تری دی مکس

رو اجرا کنم و به خوبی و با سرعت رندر بگیرم یا نه؟ البته اصراری ندارم حتماً ورژن های جدیدش باشه. 

خودم فکر میکنم سیستمم خوبه اما حتی وقتی با فتوشاپ 3 بعدی کار میکنم و یه کار خیلی ساده‌ی سه بعدی

انجام میدم، رندرش خیلی طول میکشه. به خاطر همین نگرانم برای رندر کارهای پیچیده و پیشرفته تری دی مکس،

رندر عملاً غیر ممکن بشه.

مشخصات سیستمم اینه:
windows 7 ultimate 64-bit

processor: AMD FX(tm)-6350 six-core processor

RAM: 16

display: NVIDIA GeForce GT 730

display total memory: 3780 MB
پاسخ:
با سلام. در مورد سیستم شما تنها حجم حافظه (رم) مناسبه، و بقیه قطعات یعنی پردازنده و کارت گرافیک قدرت پردازش بالایی ندارند. توصیه می کنم از نسخه های پایین تر استفاده نمایید، یا اگر امکان پذیر است سیستم خود را ارتقاء دهید. ارتقاء سیستم کنونی شما، ارتقاء پلتفرم است به این معنی که سه قطعه مادربورد، پردازنده و رم باید حتما تعویض شوند. در صورت تصمیم به ارتقاء پردازنده های سری رایزن از AMD گزینه مناسبی خواهند بود. با احترام.
جناب طاهری عزیز سلام مرسی بابت سیستمی که معرفی کردی اینکه وقت میذاری و راهنمایی میکنی واقعا تو این زمونه زبان قاصره بابت لطفت. و اینکه چقد واقعا اختلاف داره دو برابر تازه لب تاپی که پیشنهاد دادین خیلی عالی و با صرفه تره. و خواستم بپرسم شما فروشگاه کامپیوتر دارین یعنی خودتون میفروشین؟ شما بنده خرید داشتم ترجیح میدم از شما بخرم
پاسخ:
سلام، ممنونم از لطف شما، نه بنده فروشگاهی ندارم و همینطور فروشگاهی رو معرفی نمی کنم، من تنها تلاشم این هست که با دادن اطلاعات درست دوستان رو در انتخابشون یاری کنم. چون بارها و بارها دیدم در مراکز خرید کامپیوتر، بعضی از فروشندگان قطعات نامناسبی رو پیشنهاد میدادن که فناوری ساخت قدیمی تر داشتن و همینطور هزینه نهایی خرید رو برای کاربر بالاتر می بردن.
سلام من یه لب تاب مدل پایین خونگی دارم ک به درد اتو کد و ۳D Max نمیخوره میخواستم یه سیستم مناسب بهم معرفی کنید ک تا چندسال کارمو راه بندازه من سال سوم رشته ساختمانم برا معماری میخوام استفاده کنم 
با تشکر
سلام دوست عزیز یه راهنمایی بنده رو بفرمایید.من برای کار تردی مگس میخام کامپیوتر al in oneبخرم چون برام راحت تراپه.فقط کدوم گزینه مناسبه با قیمت خوب که برای تردی مگس خوب باشه.
پاسخ:

ممنونم که با ما در ارتباط هستید. نظر شخصی بنده این هست که از all in one برای این چنین اموری استفاده نشه، چراکه شما مبلغ زیادی رو باید بابت زیبایی و یا اندازه کوچکتر این نوع کامپیوترها بپردازید ضمن اینکه تنوع سخت افزاری کمتری هم نسبت به لپ تاپ ها دارند. (توضیح تکمیلی به ایمیل شما ارسال گردید.)
سلام: 
یه لب تاب صنعتی دل با گرافیک کوادرو k1100 m برای کار با تری دی و نرم افزارهایی مثل افترافکت و فتوشاپ مناسب است؟

پاسخ:
با سلام، برای نسخه های جدید برنامه های ذکر شده مناسب نیست. اما برای نسخه های قدیمی تر به عنوان مثال نسخه 2015 نرم افزار 3ds max نباید مشکلی باشه.
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۰۲ سجاد شجاعی
سلام خستهه نباشین
با رم 4
iicore 5- 2.5ghz
1.5vga
lمیشه تی ری دی کار کرد یا اگه میشه چه نسخه ای ممنون

پاسخ:
سلام، توصیه می کنم نسخه 2010 رو نصب نمایید.
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۱۱ نوروزی هستم
سلام
سیستم من pc است
cpu : 9650
12مگ کش
vga ۱ گیگ
رم ۶
می تونم باهش 3dmax کارکنم
پاسخ:
بله، اما توصیه می کنم نسخه های پایین تر مثل 2010 رو نصب کنید.
سلام.خداقوت..ببخشید به راهنماییتون نیاز داشتم..من میخوام یه سیستم بخرم..مناسب کار با تری دی مکس..اگه امکانش هست حداقل سیستمی که مناسب این کار هست بهم پیشنهاد بدید..که زیاد گرون نشه..پیشاپیش ممنون از لطف شما

سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم میخواستم بدونم که سیستم:
Cpu:amd a9 
Ram:8 ddr4
گرافیک :amd  2GB 
برای اجرای 3d max کافیه ؟؟
اگه ممکنه به من یه جواب سدیع بدین ممنون میشم .
پاسخ:
با سلام. بله، برای اجرای 3ds max کافی هست.
۱۷ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۹ محمد هادی ثمرداز
سلام و خسته نباشی من یه لپ تاپ dell 1558 studio دارم مدل core i5 میخوام بدونم میتونم باهاش 3dmax کار کنم یعنی فعلا کارم رو راه بندازه برای رفتم به کلاس های آموزشی تا زمانی که بتونی یه مدل بهتر بخرم ا نه ؟
رم هم 6 گیگ هستش
CPU2.26-GHz Intel Core i5-430MHard Drive Speed7,200rpmHard Drive TypeSATA Hard DriveDisplay Size15.6Native Resolution1366x768
پاسخ:
با سلام، پیشنهاد می کنم نسخه های پایین تر مثل  2015 رو نصب کنید. برای یادگیری سیستم شما کافی است.
ضمن عرض سلام ادب و احترام.گرافیک سیستم من4گیگ رم16 گیگ و سی پی یوi5 6500هست.طراحی داخلی کلاسیک که انجام میدم وقت مدلینگ کامپیوتر تنبل میشه و سرعت مدلینگم پایین میاد.من تقریبا 1 سالی هست ویندوزم رو تعویض نکردم و تری دی رو حرفه ایی انجام میدم.پیشنهاد دوستان پیه برای رفع مشکلم.پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگذارم.
پاسخ:
با سلام، نکته اول در مورد سیستم شما این هست که رم گرافیکی قدرت پردازش گرافیکی رو مشخص نمی کند، بنابراین اگر مدل دقیق رو ذکر کنید بهتر میشه راهنمایی کرد. نکته بعدی این هست که، بنده به شخصه توصیه می کنم که ویندوز رو هر شش ماه یک بار تعویض کنید. چون بر اثر نصب و حذف کردن برنامه های متعدد رجیستری ویندوز با مقادیر بسیاری از این داده ها پر خواهد شد که تاثیر کاملا محسوسی بر روی سرعت سیستم شما خواهد داشت. اگر امکان نصب دوباره ویندوز وجود ندارد متناسب با نوع ویندوز خود از نرم افزارهای بهینه ساز ویندوز استفاده کنید. مثلا در ویندوز 10 از windows 10 manager  استفاده نمایید. همیشه سعی کنید فضای درایوی که ویندوز روی آن نصب شده حداقل 30 درصد خالی باشد. هارد خود را دیفرگ نمایید. آیتم های استارت آپ را حذف کنید تا مقداری بیشتر از رم خود را آزاد کنید. بعد از انجام این مراحل درایور کارت گرافیک خود را نیز به روز رسانی کنید. اگر سرعت به صورت قبلی بازنگشت از طریق کانال تلگرام با ما در تماس باشید. با احترام.
سلام من یک لپتاپ میخوام که بشه باهاش 3dmax و .. به نظرتون کارت گرافیکم چقدر باشه خوبه؟
پاسخ:
با سلام، پیشنهاد می کنم حداقل کارت گرافیکی شما Nvidia GTX1050M باشه. لپ تاپ هایی با این چنین کارت گرافیکی در بازه بالاتر از 7 میلیون تومان یافت می شوند. اگر مشخصات و جزییات لپ تاپ لازم داشتید در تلگرام پیغام دهید. با احترام.
۲۹ آبان ۹۷ ، ۲۱:۱۱ وحید اکبری
با سلام
من 3d max 2019 رو نصب کردم ولی به محض اجرا کارت گرافیکی error میده با اینکه آپدیتش هم کردم . چیکار باید بکنم
پاسخ:
سلام آقا وحید
لطفا از پیغام error که دریافت کردین یه عکس بگیرید و به تلگرامم بفرستید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم.
سلام ببخشید من یک سوال کوچک دارم ببخشید اگه کسانی که سیستم کامپیوترشون رم آن 4 گیگ و میخوان با نرم افزار auto desk 3d max 2018کار کنند ایا این نرم اجرا میشه یا نمیشه شما اینجا نوشتید 8 گیگ رم مورد نیاز است اخه 4 گیگ کم نیست خیلی خوبه ایا میشه یا نمیشه
پاسخ:
با سلام. مسلما نرم افزار اجرا میشه. اما هر چقدر که حجم کار شما بالاتر باشه میزان رم بیشتری مورد نیاز خواهد بود. با احترام.
سلام ممنون از پستی که گزاشتید . در باز کردن فایل مشکل دارم ارور میده و نیمیزاره با نر افزار کار کنم و میپره برون
پاسخ:
سلام، ممنونم از توجه شما دوست عزیزم. اگر لطف کنید متن خطا رو برام ایمیل کنید یا توی تلگرام برام بفرستید ممنون میشم، اینجوری بهتر می تونم کمکتون کنم.
سلام خسته نباشید بنده کاردانیم تموم شد و دنبال اینم که نرم افزارایی مثل 3dmax و vray  و revit  و یاد بگیرم و نیاز دارم لبتابی داشته باشم که از پس اینا بر بیاد تو بازار گشتم معمولا i7 ع کواد کورن  و سوال دیگم اینه این نرم افزار ها نیاز به کارت گرافیک دارن یا خیر  اگر دارن مشخصات مناسب رو بفرمایید  من شنیدم برای رندرنیگ نیاز هست . ممنون میشم 
پاسخ:
سلام احسان عزیز
من لپ تاپ رو تنها زمانی پیشنهاد می کنم که شما نیاز به جابه جایی کامپیوتر خودتون داشته باشید در غیر این صورت من کامپیوتر شخصی رو گزینه مناسب تری می دونم چراکه در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید قدرت بالاتری نسبت به لپ تاپ خواهید گرفت. نکته بعدی اینه که نرم افزارهای رندرینگ مثل اون هایی که شما نام بردید و همینطور نرم افزار لومیون 8، کاملا به قدرت کارت گرافیکی شما نیاز دارند، نه تنها در نمایش اجسام و اشکال طراحی شده بلکه برای فرایند رندر کردن می تونن کاملا مفید باشن. اگر قصد شما خرید لپ تاپ هست سراغ پردازنده هایی برید که از سری اچ کیو هستند نه سری یو، حتی اگر پردازنده آی 5 باشه سری اچ کیو ترجیح داره به آی 7 از سری یو، چراکه سری یو مصرف انرژی بهینه تری داره درحالیکه سری اچ کیو توان پردازشی بالاتر. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید می تونید به شماره ای که در قسمت تماس با ما هست توی تلگرام پیام بدید.
با تشکر از شما
من این سیستم پیشنهادی را دارم ولی تردی مکس 2016/2017نصب شد اما در اجرای فایل هنگ میکنه
پاسخ:
سلام فرامرز عزیز، نرم افزار تری دی مکس برای اجرا معمولا بین بیست تا چهل ثانیه زمان نیاز داره، این زمان به سرعت هارد شما هم خیلی مرتبط هست، ضمن اینکه باز شدن برنامه برای اولین بار پس از روشن شدن سیستم به کولد استارت آپ معروفه و زمان بیشتری نیاز داره، و در دفعات بعدی خیلی سریعتر باز میشه. نکته بعدی اینکه سعی کن درایور کارت گرافیکت به روز باشه. اگر در هنگام اجرا پیغام خطا داده میشه می تونی عکس بگیری و به ایمیلم بفرستی، اینجوری بهتر می تونم کمکت کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی