سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

Forza Motorsport 7 با ویژگی های خاص به PC می آید

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ق.ظ

خبرهای خوب برای بازی خورهای PC، امروز مشخص شد که بازی محبوب Forza Motorsport 7 بر روی کامپیوترهای خانگی اجرا خواهد شد و به صورت پیشفرض از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می کند، ضمن اینکه نرخ فریم یا fps نیز آنلاک شده است به این معنی که شما بر روی کامپیوتر قدرتمند خود تجربه فوق العاده ای خواهید داشت. علاوه بر این مانیتورهای چند گانه و نسبت تصویر 21:9 نیز در نسخه کامپیوتر پشتیبانی می شود.

علاوه بر آنچه که در بالا ذکر شده، سازنده یعنی شرکت Turn 10 Studios گفته است که Forza Motorsport 7 بر روی PC ویژگی های به شرح زیر را نیز داراست:


Forza Motorsport 7 از کامپیوترهای مختلف با کانفیگ های گوناگون پشتیبانی می کند، حداقل پردازنده مورد نیاز i5-750 خواهد بود که نسبت به نسخه های قبلی حداقل پردازنده مورد نیاز ضعیفتری می باشد. بازی حتی روی Surface Book 4 نیز اجرا خواهد شد.

آپشن های گرافیکی مختلف برای نسخه کامپیوتر بازی.



Forza Motorsport 7 در حال حاضر برای پیش خرید برای کنسول Xbox one و PC در دسترس است و کسانی که بازی را پیش خرید کنند می توانند 4 روز زودتر از سایرین این بازی مهیج را تجربه کنند. Forza Motorsport 7 در تاریخ 3 اکتبر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.


منبع: Neowin.net

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
محمد طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی