سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

Call of Duty: Modern Warfare معرفی شد

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ

اکتیویژن نسخه جدید کال آف دیوتی را معرفی کرد و قرار است شرکت اینفینیتی وارد عهده دار توسعه نسخه "مدرن وارفر" باشد، با اینکه این نسخه با نام مدرن وارفر عرضه می شود اما در ادامه نسخه های قبلی مدرن وارفر نیست؛ با این حال کاراکتر محبوب این سری یعنی کاپیتان پرایس در آن حضور خواهد داشت.

پاتریک کلی، مدیر اینفینیتی وارد گفته است "ما تجربه پر احساسی را خلق خواهیم کرد که منطبق با جهان امروز باشد، جایی که قوانین مبهم و خطوط نبرد محو شده اند."

بازیکنان در بخش تک نفره در طی پیشرفت مراحل در نقش نیروهای ویژه از سرتاسر جهان خواهند بود، از شهرهای اروپا تا نقاطی از خاورمیانه. در ضمن بازی با موتور جدید عرضه خواهد شد به طوری که شما تصاویری واقعی را تجربه خواهید کرد. به لطف این موتور گرافیکی جدید شما شاهد ویژگی های بصری چون photogrammetry, world volumetric lighting, HDR و حتی DirectX Raytracing روی کامپیوترهای شخصی خواهید بود.

مدرن وارفر از قابلیت Cross-Play بین کامپیوتر و کنسول پشتیبانی می کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا بازی کردن میان کنسول PS4 و XBOX ONE هم امکان پذیر است یا خیر. نکته دیگر این است که کسانی که بازی را خریداری کرده اند تمام نقشه هایی که در آینده برای بازی منتشر خواهد شد را به طور رایگان دریافت خواهند کرد.

Call of Duty: Modern Warfare قرار است برای کنسول های PS4 و XBOX ONE و همینطور کامپیوترهای شخصی در تاریخ 25 اکتبر عرضه شود.

 

منبع: NEOWIN

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۱
محمد طاهری

نظرات  (۲)

خیلی هم عالی فک کنم بازیه خوبی باشه
چه خبر خوبی
پاسخ:
بله، مطمئنا یکی از بهترین بازی های سال خواهد بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی