سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

2017 Need for Speed Payback

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ق.ظ

نام سری جدید بازی جنون سرعت مشخص شد. این بازی Need for Speed Payback نام گرفت. بازی از داستانی به شدت قوی بهره می گیرد و بازیکن در نقش 3 شخصیت Tyler, Mac و Jess بازی خواهد کرد. سفارشی سازی ماشین ها در این نسخه از Need for Speed در بالاترین سطح قرار دارد و از تمامی نسخه های پیشین این سری کامل نر است تا جایی که شما می توانید یک ماشین خیلی قدیمی را به یک ماشین مسابقه فوق العاده تبدیل کنید.

مدیر تولید این بازی در Ghost Games درباره این بازی اینگونه قول داده است:

"چالشی که گیمرها از یک بازی مسابقه ای انتظار خواهند داشت"  او اینگونه ادامه می دهد: " سازنده بر ویژگی هایی که طرفداران Need for Speed دوست دارند تمرکز خواهد کرد؛ از سفارشی سازی گسترده، لیست بلند بالا از ماشین های مختلف و تعقیب و گریز در سرزمینی گسترده"

Need for Speed Payback در تاریخ November 10 بر روی پلتفرم های PC و Xbox one و Playstaition 4 در دسترس خواهد بود.


سیستم مورد نیاز 2017 Need for Speed Payback


منبع: www.neowin.net

نظرات  (۲)

سیستم مورد نیاز اعلام شد و در وب سایت قرار گرفت.
رم و گرافیک و جیفورسی چند میخواد
پاسخ:
هنوز از سمت سازنده سیستم مورد نیاز مشخص نشده، به محض انتشار سیستم مورد نیاز Need for speed payback آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی