سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

 

هر کاربر می‌تواند قدرت پردازشی کامپیوتر خود را با هدف تحقیق و توسعه‌ی دارو برای ویروس کرونا با محققان به اشتراک بگذارد. تنها باید یک نرم‌افزار را در کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید و سایر موارد به‌صورت خودکار انجام می‌شود. داوطلبان، قدرت پردازشی کامپیوتر خود را در زمان بیکاری با پروژه به اشتراک می‌گذارند. جست‌وجو و تحقیق روی ویرو‌س‌ها با هدف شناسایی دارو و درمان، نیاز به قدرت پردازشی بسیار زیادی دارد. پروژه به‌جای وابسته بودن به یک کامپیوتر مرکزی، وظایف تحقیقی و پردازشی را تقسیم کرده و آن‌ها را به کامپیوترها داوطلب ارسال می‌کند. نرم‌افزار هدف، منتظر زمان بیکاری کامپیوتر می‌ماند و وظیفه‌ی پردازشی را در آن زمان انجام می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت foldingathome.org مراجعه نمایید.

 

دانلود نرم افزار نسخه ویندوز از Foldingathome.org

دانلود نرم افزار نسخه ویندوز از srlab.ir

در صورت تمایل می توانید به تیم srlab.ir برای پردازش به صورت گروهی بپیوندید. نتایج این پردازش از طریق همین صفحه نمایش داده خواهد شد.

جهت انجام اینکار نرم افزار folding@home را باز کنید و روی configure کلیک کنید. در زبانه identity ابتدا نام خود را وارد کنید و در قسمت team number  شماره 239044 را وارد نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۵
محمد طاهری

نظرات  (۱)

۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۸:۱۹ گرافیک مستر

حقیقتا جالبه

عجب خلاقیتی ، درود بر ایالات متحده آمریکا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی