سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

وزیر ارتباطات : کیفیت بازی های آنلاین بهتر می‌شود

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۳ ب.ظ

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام از گیمرهایی که از کیفیت ارتباطات اینترنتی در بازی‌ها ناراضی هستند درخواست کرد تا اطلاعات بیشتری را در اختیار وزارت ارتباطات قرار بدهند تا موضوع پیگیری شود.



کاربران علاقه‌مند به گیم آنلاین در ایران با مشکلات متعددی روبرو هستند. از بحث فیلترینگ برخی سایت‌های مرتبط با گیم که بگذریم، عدم پایداری اینترنت و پینگ و تأخیر بالا همواره یکی از مشکلات اساسی گیمرهای آنلاین ایرانی بوده است. این در حالی است که رقبا و گیمرهای سایر کشورها با چنین مشکلاتی روبرو نیستند و همین امر، کار را برای گیمرهای ایرانی سخت کرده است.

در همین رابطه وزیر ارتباطات از جوانانی که در عرصه گیمینگ فعال هستند درخواست کرده است تا نوع مشکلات خود را با ذکر نام آن بازی در سامانه 195 ثبت کنند تا پیگیری‌های بعدی صورت بگیرد. آذری جهرمی در پست اینستاگرامی خود گفته است:

شکایاتی از طرف برخی جوانان عزیز در خصوص عدم کیفیت شبکه اینترنت برای کاربرانی که از بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند مطرح می‌شود. اگر جزئیاتی از نام بازی‌هایی که مشکل دارند و نوع مشکل ارائه شود، پیگیری خواهم کرد. لطفاً مراتب را از طریق سامانه صد و نود و پنج گزارش نمائید.

قابل ذکر است که سامانه 195 از طریق این لینک قابل دسترس است. نکته دیگری که در این زمینه حائز اهمیت است، سخنان چندی پیش وزیر ارتباطات درباره ایجاد یک مرکز Peering اینترنت در ایران بوده است که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط با پست اینستاگرامی وی نیست. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سال گذشته تفاهم کردیم که یکی از مراکز پیرینگ را در ایران ایجاد کرده و به یکی از مراکز پیرینگ دنیا بپیوندیم، افزود: بدین ترتیب به جای اینکه مانند گذشته لب مرز ترافیک خود را تحویل ترانزیت‌کننده بدهیم که ممکن است از چندین واسط‌ مختلف عبور کند تا به تولیدکننده نهایی برسد و افت کیفیت را هم خواهد داشت، اکنون مستقیما در فرانکفورت کارمان را آغاز کردیم و با بیش از ۱۵۷ سرویس‌دهنده معتبر دنیا به صورت مستقیم اتصال برقرار کردیم که وقتی بسته داده از شرکت ارتباطات زیرساخت بیرون می‌آید، مستقیم به مصرف‌کننده می‌رسد.


جهرمی ادامه داد: این موضوع کیفیت را به مراتب بهتر می‌کند و احساس کاربر نهایی را بهبود می‌دهد. تا پایان هفته این ۱۵۷ سرویس‌دهنده به ۷۰۰ مورد می‌رسند و ظرفیت‌ها در حال برقراری است. بنابراین در پارامتر کیفیت ارتقای جدی صورت خواهد گرفت. اکنون در برخی از سرویس‌هایی که آغاز شده این بهبود کیفیت مشخص است. به صورت خاص روی بهبود کیفیت بازی‌ها و صوت و تصویر تاثیر به‌سزایی خواهد داشت. این مساله باعث کاهش هزینه‌ها در ترانزیت ارتباطات بین‌المللی می‌شود و کیفیت بیشتر را هم در پی خواهد داشت.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۹
محمد طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی