سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات


اخیرا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد Call of Duty بعدی که قرار است توسط شرکت بازیسازی Sledgehammer Games ساخته شود WWII نام دارد و در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد.

طرفداران قدیمی سری Call of Duty ممکن است بالاخره به خواسته خود برسند. شخصی بنام "TheFamilyVideoGamer" در ویدئویی تصاویری منتشر کرد که نشان می دهد نسخه بعدی ندای وظیفه که در سال 2017 توسط Sledgehammer Games ساخته خواهد شد در جنگ جهانی دوم روایت می شود.

Call of Duty 2017 اولین ساخته Sledgehammer Games در سری ندای وظیفه نیست. این شرکت قبلا در ساخت COD: Modern Warfare 3 با Infinity Ward همکاری داشته و همچنین COD: Advanced Warfare که در سال 2014 منتشر شد را بصورت مستقل کار کرده است.

TheFamilyVideoGamer مدعی شده که منبعی داخلی صحت تصاویر منتشر شده را تائید کرده است. در هر صورت نمی توان کاملا مطمئن بود که این اخبار صحت داشته و بهتر است تا انتشار خبرهای بعدی و تائید رسمی توسط Sledgehammer Games و Activision صبر کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
محمود کاوش

CODWW2

action

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی