سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

سیستم مورد نیاز Rhino 6

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۲۳ ب.ظ

وب سایت رسمی راینو به آدرس simplyrhino.co.uk سه سطح از قدرت پردازشی کامپیوترها را با عنوان مقرون به صرفه، متوسط و سطح بالا معرفی نموده است و اطلاعات کلی در مورد سیستم مورد نیاز اعلام نموده و تنها در مورد سیستم متوسط به ارائه لیست قطعات پرداخته است. با توجه به توضیحات آمده در سایت راینو سیستم مقرون به صرفه می تواند از پردازنده های جدید اینتل i5 بهره ببرد، کارت گرافیک هم می تواند از سری مصرف کننده (سری گیمینگ) از انویدیا (جی فورس) و ای ام دی (رادئون) باشد. و حافظه سیستم شما (Ram) باید حداقل 16 گیگابایت باشد.

سیستم پیشنهادی (سطح پردازش متوسط):

OS: Windows 10 Professional 64-bit
CPU: Intel Core i7 8700K or AMD equivalent CPU
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA  Quadro P2000
Storage: 250 GB SSD. 2 TB HDD

سیستم سطح بالا در راینو نیاز به پردازنده های اینتل i9 دارد، ضمن اینکه برای استفاده بسیار سنگین رم 32 و یا 64 گیگابایت پیشنهاد شده است!!
با توجه به تجربه اینجانب، شما می توانید راینو 6 را در سیستم هایی با پردازنده هایی ضعیف تر همچون اینتل i3 و با 4 گیگابایت رم نیز اجرا کنید اما مسلما سرعت پردازش پایین تری خواهید داشت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
محمد طاهری

نظرات  (۲)

سلام اگه سیستم corei3 باشه با رم 8 و هارد ssd بالا میاره؟

سلام من سیستمم Corei5 ورم8 دارم بالا میاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی