سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

از این پس و با دریافت و نصب نسخه جدید درایور کارت گرافیک انویدیا، سری پاسکال یعنی خانواده جی فورس 1000 می توانند قابلیت ray tracing را در عنوان هایی مثل Battlefield 5 و Metro Exodus فعال نمایند. با اینکه کارت های خانواده جی فورس 1000 بدون هسته های RT توانایی پردازش این قابلیت را دارند، با این حال افت سرعت اجرای بازی ها بیشتر از کارت های سری تورینگ که هسته های RT دارند، خواهد بود.


قابلیت DLSS همچنان در انحصار کارت گرافیک های سری RTX خواهد بود:

با اینکه قابلیت Raytracing دیگر برای کارت های سری RTX انحصاری نخواهد بود اما قابلیت DLSS که antialiasing بر پایه هوش مصنوعی است در انحصار کارت های سری RTX خواهد ماند. نکته دیگر این است که برای فعال سازی Raytracing در کارت گرافیک های پاسکال به عنوان مثال GTX 1060 شما حداقل به 6 گیگابایت حافظه گرافیکی نیاز خواهید داشت.


دانلود درایور انویدیا نسخه 425.31 از وب سایت soft98.ir


دانلود نسخه 64 بیت با لینک مستقیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۲
محمد طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی