سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

یکی از بزرگترین مزیت های ویندوز 10 در مقابل ویندوزهای قبلی، و به طور خاص در مورد گیمینگ، پشتیبانی از DirectX 12 بوده است. DirectX 12 به دلیل استفاده از قابلیت چند پردازشی نسبت به نسخه های قبلی DirextX عملکرد بسیار بهتری را ارائه کرده است. اما امروز مایکروسافت با پورت کردن برخی از ویژگی های DirectX 12 درون ویندوز 7، فاصله کارایی آن را با ویندوز 10 کاهش داد. این در حالی است که کمتر از یک سال تا پایان پشتیبانی رسمی از ویندوز 7 باقی است.


در اولین حرکت کمپانی Blizzard از این بهبود ها در بازی World of Warcraft خود و با انتشار آپدیت نسخه 8.1.5 استفاده نموده است. مایکروسافت گفته است که در حال کار با توسعه دهندگان دیگر است تا آنها بازی های دیگر خود را با این قابلیت سازگار سازند. با این همه، مایکروسافت همچنان تاکید دارد که بهترین تجربه از DirectX 12 در ویندوز 10 اتفاق می افتد.

شما می توانید انتظار داشته باشید که به زودی بازی های بیشتری از DirectX 12 در ویندوز 7 پشتیبانی نمایند.


منبع: Neowin.net

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۲
محمد طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی