سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات


اخیرا تصویری توسط فروشگاه گیم استاپ ایتالیا منتشر شده که نشان می دهد Destiny 2 در تاریخ 8 سپتامبر انتشار می یابد.

تاریخ انتشار بازی در بالای تصویر اشاره شده، همچنین تائید می کند که بتای آن در ماه ژوئن قابل بازی است. توضیحات بیشتری در این مورد داده نشده ولی احتمالا اشاره به این دارد که بتای بازی به عنوان امتیاز پیش خرید آن است، یا اینکه پیش خرید بازی امکان دسترسی زودهنگام بتای آن را بر روی PlayStation 4 خواهد داشت. (پوستر بازی مربوط به نسخه PlayStation 4 بازی است)

پوستر لو رفته:


متاسفانه تصاویر موجود از زوایای مختلف، اطلاعات دیگری در اختیار ما نمی گذارند. البته، تا زمان تائید این اطلاعات توسط Activision یا Bungie می توانیم این اطلاعات را "احتمالا" درست در نظر بگیریم !
بانجی اخیرا اعلام کرده بود که پروژه بعدی آن ها یک جهش رو به جلو خواهد بود. در جایی دیگر اعلام شده بود که اکثر آیتم ها و مواردی که طی سه سال گذشته در Destiny جمع آوری کردید، غیر از شخصی سازی های کاراکتر بازی را نمی توانید به بازی بعدی سری منتقل کنید.
- خیلی وقت است که شایعاتی پیرامون ساخت Destiny 2 توسط موتور بازیسازی جدید و همچنین ساخت نسخه رایانه های شخصی وجود دارد.
باید منتظر ماند و دید واکنش اکتیویژن و بانجی به این خبرها چیست !

به روز رسانی: (11 فروردین)

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی Activision، بازی Destiny 2 قرار است در هشتم سپتامبر (17 شهریور) در اختیار کاربران کنسول‌های Xbox One و PS4 و همچنین کامپیوترهای خانگی قرار بگیرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۱
محمود کاوش

Activision

Bungie

Destiny2

PC

PS4

XBOX1

action

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی