سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

System Requirements Lab

سیستم مورد نیاز بازی و نرم افزار

وب سایت srlab توسط محمد طاهری کارشناسی ارشد مدیریت IT دانشگاه شهید بهشتی و محمد زارعی کارشناسی ارشد برق دانشگاه امیرکبیر، با هدف ارائه اطلاعات به روز و دقیق در ارتباط با مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی و نرم افزار ها برپا شده است.

آخرین نظرات

سیستم مورد نیاز برای ESRI ArcGIS Desktop 10.5

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor:
2.2 GHz, x86 or x64 with SSE2 extensions
 Memory:
4 GB
Display:
Supporting 1024 by 768 resolution and 24 bits
Graphics:
64 MB VRAM, OpenGL version 2.0
Storage:
4GB
سیستم پیشنهادی :
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: 2.2 GHz, Hyper-threading (HT) or Multi-core recommended, x86 or x64 with SSE2 extensions
 Memory: 8 GB
Display: Supporting 1024 by 768 resolution and 24 bits
Graphics:
256 MB VRAM, Shader Model 3.0 or higher
Storage: 6GB

نظرات  (۵)

سلام من نسخه ۱۰.۸ رو دارم وقتی ادیت میکنم تصویر رو و بعدش که تصویر حرکت میدم که جای دیگشو ادیت کنم صفحه سفید میشه و همون‌طور میمونه

سلام برای ورژن 2014 pic حداقل سیستم مورد نیاز چیه ?

 

سلام وقتتون بخیر سیستم من همینارو داره ولی نصب نمیشه

سلام میخواستم بدونم که منظور از    Processor سرعت پردازنده یا همون Processor speed هست؟ 
پاسخ:
با سلام، خیر به معنای پردازنده هست و میتونه شامل مشخصاتی مثل سرعت پردازنده، مدل و سری پردازنده و تکنولوژی هایی که پشتیبانی می کنه، بشه. برخی نرم افزارها در وب سایت رسمیشون در مورد سیستم مورد نیاز گاهی فقط به سرعت پردازنده اشاره می کنن. و ما هم دقیقا همون اطلاعات رو برای شما فراهم می کنیم. اگر سوال دیگه ای داشتید خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم.
سلام
میخواستم ازتون تشکر کنم. خیلی دنبال اطلاعات سیستم حداقلی و پیشنهادی برای این نرم افزار می گشتم ولی مطالبی که تو سایتای دیگه دیده بودم خیلی کمکی بهم نکردن.خیلی ممنون

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی